Știri locale pentru Timișoara
TIMIȘOARA ONLINE
Informații despre Timișoara și jud. Timis
TOTALnet Media Group
Google:
Parteneri:

Publicitate:



Linkuri utile:
Masinile de colectie din garajul romanilor: cati proprietari mai au un Aro, o Lada sau un Trabant
Jo 04 nov 2010 14:34:09 +0200


Aro Lada Trabant
Cota de piață a mărcilor Aro, Lada, Wartburg, Mosk vich, Trabant și Volga a scăzut în ultimii trei ani la aproape 1,6% ...

Cota "de piață" a mărcilor Aro, Lada, Wartburg, Mosk vich, Trabant și Volga a scăzut în ultimii trei ani la aproape 1,6% din totalul parcului național, respectiv în jur de 66.000 de mașini, potrivit Direcției Regim Permise și Înmatriculare a Vehiculelor (DRCPIV).

Înainte de 1989 aceste mărci repre zentau un simbol al bogăției, foarte puțini români având posibilitatea să achizi ționeze un astfel de automobil, în con dițiile în care acestea erau echiva lentul modelelor de top ale mărcilor Audi, Mercedes-Benz, BMW, Porsche sau Bentley din prezent.

Spre exemplu, din totalul producției Aro, mai bine de două treimi erau exportate, clienții din România fiind nevoiți să ofere "atenții" care depășeau chiar și de două ori prețul mașinii, în timp ce pentru un Trabant nou livrat din fosta Republică Democrată Germană se aștepta chiar și 18 ani, părinții înscriind copiii la naștere pe lista de așteptare.
În prezent, în condițiile în care numai prin programul "Rabla" au fost casate în acest an aproape 180.000 de mașini mai vechi de 20 de ani, parcul mărcilor "de colecție" este în scădere. Dacă în 2008 erau în circulație aproape 88.200 de astfel de automobile, echiva lentul a aproape 2,3% din parcul național de atunci, anul trecut ponderea acestora a scăzut la 1,8% sau 77.800 de mașini, pentru ca în trimestrul trei din acest an să ajungă la 66.500 de unități.

tabel.jpg



Dintre cele cinci mărci, cea mai abruptă scădere a fost contabilizată de marca Lada, care a pierdut 27% din numărul total de mașini, ajungând la mai puțin de 14.700 de unități, în contextul în care vânzările de mașini noi ale mărcii rusești sunt de câteva unități pe an. Pe locul secund este Aro, care a pierdut un sfert din numărul de mașini, având în vedere că ultimul model nou a fost asamblat la Câmpulung Muscel în 2003. De partea opusă, cea mai mică scădere a înregistrat-o Volga, echivalentul rusesc al Mercedes-Benz, care producea limuzine pentru înalții demnitari din fostele state comuniste. Dacă în 2008 pe străzile României încă mai rulau aproape 270 de astfel de automobile, acum se mai regăsesc înmatriculate circa 250, fiind aproape la fel de rare ca și înainte de 1989.


Sursa: Zf.ro


Inscrie-te in: Catalogul Firmelor din Romania


Actualitate Financiara


Sursa ta zilnica:Info Oradea si Judetul Bihor




Curs valutar:



Alte stiri:


Copyright 2007 Toate drepturile rezervate. TOTALnet Media Group

XML

www.timison.ro
e-mail: info@oron.ro

Best-top Romania - Lista de top globala Web-Top.ro ::   Firme in Romania, Expozitie Virtuala, Oferte de Afaceri, Lista firmelor romanesti